Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, dobrá procházka. Musím se tam také zase jednou podívat.

1 0
možnosti
Foto

V té části země jsem byl loni, ale stihl jsem jen jednu tisícovku - Smrk. Při dalších výšlapech si nenechám ujít i Pekelné doly. Díky za tip.

1 0
možnosti
Foto

hezký, ale ta malinovka nic moc :-)

1 0
možnosti
Foto

.. a to ještě nezačali s Amarou ;-D

0 0
možnosti
Foto

Štěpi, to jste byli kousek od nás!;-)

Na tuhle restauraci je pořád reklama na rádiu,tak ji konečně vidím, jak vypadá.

1 0
možnosti
Foto

Šárko, a která restaurace z těch všech? ;-D

0 0
možnosti

Moc pěkný výlet i fotodokumentace:-), ale Jitravský dvorec to jistí - ten se mi tedy líbí mocR^

1 0
možnosti
Foto

Dvorec byl úžasný, takový hýčkací :-P

1 0
možnosti

Jů, Ty sis tedy výletila! :-) Pekelné doly jsem taky navštívila, moc se mi tam líbilo!

Hezké fotky ;-)R^

2 0
možnosti

J58a83r89a 66R50a58n34k

15. 5. 2016 17:52

Krasny vylet, zkusim si to hodit na google map pro priste, od Kokorina pochazi maminka, tak bych to k certu mela dotahnout az do Pekelnych dolu:-)R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih