Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

neviděl jsem, možná uvidím:-)

1 0
možnosti
Foto

Už podle těch několika ukázek, co jsem viděl, soudím, že se budu fajn bavit.

Ač jsem se v manželství rozhodně necítil jako v kleci, přece jen volnost, kterou jsem po rozchodu získal, mi nahradila to, co jsem ztratil. Díky za potvrzení mých domněnek o dosud neshlédnutém filmu.

1 0
možnosti
Foto

Trailer byl fajn. většinou se rozhoduji podle něj.

Často zůstávají lidé ve vztahu, který "docela jde" nic se mu na první pohled nedá vytknout, a přitom člověk trpí samotou horší, než kdyby byl sám. "Aj keď to zvonku tak nevyzerá".

0 0
možnosti
Foto

No, chystáme se (snad zítra) zajít.

A po tomto doporučení...asi fakt zajdeme :-)

1 0
možnosti
Foto

Zajděte a dejte vědět, jestli se líbil. ;-)

0 0
možnosti
Foto

nemyslím si, že je něčím přínosný tento film, už by měli dostat stop kuřáci a alkoholici, myslím si, že je zde dost herců kulturně a herecky na výši než tito polo-herci z výkopova. Staré české filmy obdivuji, ale tyto...EU[>-]:-P

0 0
možnosti
Foto

Vy budete zřejmě právě ten typ člověka, který rád kecá druhým do života a na které je ten film nejspíš mířen. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^nedávno tu na film někdo krátce upozornil, tak už mám podruhé potvrzeno, že na něj mám jít... ale bude to trochu skepse... úkolování toho druhého poměrně dost nesnáším;-D

1 0
možnosti
Foto

Moc jsem si od filmu neslibovala, ale byla jsem příjemně překvapená. :-)

Vtipný i k zamyšlení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,58
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih