Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Štěpánko, moc hezky jsi to napsala ;-) Já mám tak širokou škálu tapet, že by se to sem nevešlo!! ;-D Tak to třeba probereme osobně při sklence vína:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Jasně, Mirko, také ráda probírám "tapetování" u sklenky a dobré krmě než na sterilním skle ;-)

1 0
možnosti

Moc pěkné.....a ta Vaše tapeta, Štěpánko, je skvělá a záviděníhodná:-), přeji, ať nedozná žádných negativních změn, naopak! ještě nějakou "barvu" může přidat......Ano, mám to podobně:-)

1 0
možnosti
Foto

... bát se změn je nejpravděpodobnější cesta ke ztrátě těch nejkrásnějších okamžiků ;-). Lepší je o tom vůbec nepřemýšlet, konat a reagovat na skutečnost, která nastane.

Ale díky, živé "barvy" uvítám :-)

1 0
možnosti
Foto

ve svačinách bych pokračovala možná, a to ve svých plesnivých zkušenostech, Štěpánko;-D, tady pokračovat nebudu, mám to vlastně stejné tak jako Vy ... napsánoR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Chápu ;-D Až po odkliknutí článku mi došlo, že zlaté časy anonymních nicků jsou dávno pryč ;-)

1 0
možnosti
Foto

Moje "tapeta na dobrou noc" je pes :) Vyskočí na postel a začne mi olizovat nohy tím intenzivněji, čím blíže je okamžik, kdy jsem se umyl a osprchoval :) Končí důkladným vyčištěním mých uší a okolí :)) R^

1 0
možnosti
Foto

A to je ta pravá slast, žejo, pane KadleR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih