Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FF

Ten Kazibřink mně připomněl ještě jednoho šotka .....s podobným označením, jak ono se mu to jenom.....;-)

Ale jinak...většinu těch šotků vymyslel Murphy, to ví každé malé děcko:-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, toho onoho zmínil už dole Karel ;-D

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, dám si na ně pozor. Hezký předvánoční čas celé rodině!!R^

1 0
možnosti
Foto

Také Horste. Pěkný slunovrat :-)

0 0
možnosti

Kolegové modeláři a kutilové znají neúprosné a zákeřné "kobercové monstrum", které požírá drobné součástky spadlé se stolu.

1 0
možnosti
ZS

U nás jsou taky všichni...

Ovšem tuhle dostal jeden na frak. Dcera prala nejdřív naše prádlo a pak sousedčino. Když jsem k ní po nějaké době přišla, podává mi kalhotky se slovy, že jsou moje. Tvrdila jsem, že to není možné a přitom na sebe všichni koukáme - ona, její muž, já... Pak jsem si nasadila brýle a zjistila, že to jsou jedny z nejdražších kalhotek, co jsem si pořídila v návalu nějaké utrácecí euforie a nosím je jen pro sváteční příležitosti (návštěva gynekologa, atd...);-)... zřejmě zůstaly v bubnu a dcera, když vkládala jejich prádlo, si nevšimla...

1 0
možnosti
Foto

;-D ... doporučuji neschovávat si nóbl prádlo jen na sváteční příležitost ;-)

0 0
možnosti
Foto

Kazibřink mi připomněl šotka, kterého taktně nejmenuješ, i když nevěřím, že by ses s ním nepotkala ;) V nesprávný moment se postará o to, že...zaštěká pes, zazvoní soused nebo telefon, bouchne venku rachejtle...a tak :))

1 0
možnosti
Foto

Ano, toho jsem taktně nejmenovala ;-) protože je notoricky známý a jeho škála kejklů by zabrala další článek ;-D

1 0
možnosti
HM

Na ponožkožrouta platí kancelářská spona, kterou před praním sepnete ponožky co k sobě patří:-). Nikdy už se pak neztratí😊

1 0
možnosti
Foto

To zní celkem brutálně ;-D, bála bych se více škody než užitku.

0 0
možnosti
DA

D18a82v41i97d 75A46d68l55e66r

30. 11. 2015 2:14

Onehdá jsem nalezl dlouho postrádaný pilník na řetěz motorové pily v lékárničce. Zřejmě si ho šotek spletl s teploměrem.

Flešky pro jistotu poutám k sobě dlouhým řetězem a nechávám permanentně zasunuté ve všech portech počítače.

PS: vždy potěší, když člověk zjistí, že není se svým problémem sám. Takže R^

1 0
možnosti
Foto

O77t17t69o 68Č15e21r87n59ý

29. 11. 2015 21:19

Až na ty punčocháče bych řekl, je to důvěrné známé. Nejvíce ty šotky naštvete, když si toho nevšímáte. Problém tak trochu je, že si vás začne časem všímat okolí. :-)

1 0
možnosti
JR

J45a69r38a 70R61a54n66k

29. 11. 2015 20:56

:-)R^

....ti vsichni se u mne zabydleli:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih