Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím si, po vzoru Bolka Polívky, že muži tak sedí proto, že je "gatě tlačí na kulách". :-)

0 0
možnosti

Zajímavý problém!

Vždy jsem si představoval, že ženy nemají sedět rozkročené pro potenciálně možnou absenci kalhotek a potenciální pohled na místa patřící k milování.

Muži by asi také neměli sedět s roztaženýma nohama, ale u nich je to funkční. Tímto posezem si vlastně chladí orgány zodpovědné za reprodukci života, které v teple nefungují zrovna zvláště aktivně.

0 0
možnosti
Foto

Jak dole poznamenal jeden diskutující, záleží na míře rozkročení. ;-)

A také, tuším, že bývaly doby, kdy ženy kalhotky stále nenosily, ale to se zase nosívali dlouhé sukně ...

0 0
možnosti

A což teprve v letadle... vůbec nešlo o nohy, ale oba (muži) tvrdě usnuli a spadli na mě. Z Frankfurtu do San Francisca to je asi deset hodin. Občas jsem je musela vzbudit, abych přežila.. Ale stejně pořád padali...:-)

1 0
možnosti

Holky, nemáte to jednoduché!

1 0
možnosti

Rád bych podotknul, Štěpánko, že mnozí muži možná tak sedí právě proto, aby si jich tak krásná žena, jakou jste bezesporu Vy, povšimla;-)

1 0
možnosti

No jo no, tak ženám nic nikterak nebrání sedět jak chtějí, ale asi pak budou muset nosit pouze kalhoty ze zřejmých důvodů ;-)

0 0
možnosti

Brání! Brání slušná výchova!

1 0
možnosti
Foto

Díky, Mirko :-)

Doufám, že jsi osvětu sdílela dál, aby aspoň některá žena nemusela vstupovat, při touze usednout, do intimního prostoru cizího cestujícího ;-)

0 0
možnosti
Foto

zkusím si dát někdy na sezení pozor:-)

1 0
možnosti

Nu jo, ale při té kázni bolí kyčle!

0 0
možnosti
Foto

Když mám vsedě nohy dlouho u sebe, tak mne bolí ty...srdce :))

6 0
možnosti

J12a16r28a 64R96a24n38k

19. 10. 2015 4:52

Spatny krejci;-)

3 0
možnosti

J85a68n 86P86a12l73l11a94s

18. 10. 2015 22:39

Onehdá si manželka chtěla sednout vedle velmi roznoženého teenagera. Nějak se nedařilo, tak ke mně vyslala takový ten ženský pohled: „Dělej sakra něco!“ Tak jsem na celý autobus (umím tzv. posazený hlas) prohlásil: „Co ty víš, třeba má hypertrofovaná varlata.“ Celý rudý se hrnul ke dveřím, takže bylo místo i pro mě.

5 0
možnosti

J12a48n 16Š58e10s10t79á69k

18. 10. 2015 23:00

Pěkně vymyšlený, až na to, že teeŇák jistě neslyšel neb měl sluchátka, a i kdyby slyšel, tak by těžko věděl co je to hypertrofie;-D

1 0
možnosti

Ahoj Štěpánko, velmi jsem se pobavila. Díky za zpestření nedělního večeraR^:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih