Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S tím překonáváním limitů, které občas někoho stojí život to nejde pochopit pokud to člověk nezažije. Loni jsem byl na nějakém filmu o horolezcích, co se rozhodli zdolat nějakou šílenou stěnu. Celý film jsem si říkal, že to co podstupovali nestálo za to. Na konci to ale zvládli a úplně mě mrazilo v zádech, jak z toho byla cítit euforie, kterou zažívali. V tu chvíli jsem jim to záviděl.

Připomněla jste mi jeden text, který si čas od času rád znovu přečtu.

http://svatojakubskacesta.blog.cz/1107/cesta-je-cil

0 0
možnosti
Foto

"..  a není třeba zdolávat nepřekonatelné, nebo těžce překonatelné, když je kolem tolik jiných krás" ........ Tak to ale v zivote prece nefunguje a jen diky tomu, ze to nefunguje, se lide posouvali a snad jeste posouvaji dal nejen jako jednotlivci .... s Vasim motem by nebylo vlastne ani potreba opoustet zdi sveho bytu, protoze vsechno lze jiz videt v TV nebo najit na internetu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nic nefunguje absolutně a míru "fungování" si stanoví každý sám.

Třeba díky světovým válkám vznikal také překotný technický pokrok ... Nelze vše stoprocentně zevšeobecňovat a platí to pro vše, i tento článek.;-)

0 0
možnosti

Ano, to je hezká úvaha:R^:-) "Sláva prožitkům, ke kterým nepotřebujeme speciální výcvik a kyslíkovou masku..."

1 0
možnosti
Foto

Já tedy byl šílenec, blázen a riskující mladý muž, ale vzpírání mě nebralo kvůli huntování kloubů a horolezectví proto, že v tvé režii není uvolněný výčnělek pod tvou rukou nebo nohou. Dělal jsem věci nebežpečné, ale vždy jsem musel mít možnost být pánem situace. Jinak hory miluji na lyžování, oproti převalování se v písku u moře. Mje lipilo jak napsane. Hezký den je tu, doufám, že také v KARLOVARSKU!R^

1 0
možnosti
Foto

Každému adrenalinu dle chutě a libosti ;-)

0 0
možnosti
Foto

Dělám jen to, co chci...protože chci jen to, co mohu :)

1 0
možnosti
Foto

... zas až tak doslova bych to nebrala ;-)

1 0
možnosti
Foto

R^nemusím všechno, základní tábor bohatě postačí.:-)

1 0
možnosti
Foto

... základní tábor s pěkným výhledem :-)

0 0
možnosti
Foto

díky. Za tip i za zamyšlení.

Jo. I cesta je cíl R^

2 0
možnosti
Foto

Tak já myslím, že šikovná horolezkyně může klidně vyvrcholit, tedy dosáhnout vrcholu a nemusí se vůbec nikam trmácet.

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínka na pubertální časy s vlhkými sny a poznámkami?

1 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih