Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se psát perem nenaučil, po nějaké době trápení jsem hned v první třídě dostal výjimku na "čínské pero" :) S tím jsem už zvládl i něco napsat...ovšem krasopis to nebyl a není :))

1 0
možnosti
Foto

Já se na čínu také těšila jak na smilování boží :)

1 0
možnosti
Foto

Štěpánko, můj palec nahoru R^ pozdě, ale přece...

1 0
možnosti
Foto

Krasopis a rétoriku zpátky do škol, jinak zblbnem. A blogerce dík za krásné téma. Karma.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Rétoriku jo, krasopis jen nepovinně ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ó, jak já to znám!

Jak já se těšil, až ten zrůdný krasopis jako předmět skončí!

A když skončil krasopis, táž "souška" nás začala učit češtinu, a za neúhledné písmo mi snižovala známku z Čj.

1 0
možnosti

Jázažil na střední škole ještě komičtější situaci, a to když naše „souška“ na RJnás po „plyšáku“ od třetího ročníku (nyní už samozřejmě jako „úča“) vyučovalaNJ. Nutno však dodat, že při výuce RJ byla více než shovívavá a obludné diktátyv RJ (obvykle plné chyb, chybějící tvrdé znaky apod.) ordinovala minimálněa zkoušení se tak většinou omezovalo jen na „papouškování“ slovíček. Všichni(no teda skoro všichni) jsme podle ní byli zralí na „štýru“ (a nutno přiznat,že po právo), ovšem na vysvědčení se nám pak stejně vždycky skvěly krásné trojky:-) (pozn.ten poslední slovní obrat není pochopitelně míněn nijak lascivně);-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih