Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J93a70n53a 46M76a86j42o55v73á

12. 7. 2019 11:42

Jo...to noční taneční zouvání (kterému předchází obuté zoufání), to je parádní zážitek :-).

2 0
možnosti
Foto

Ano, zaslechla jsem hned na začátku od vedlejšího stolku větu: "Já se už nemůžu dočkat, až se lidi namažou a sundáme si boty" ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jen to vidím, už mám křeče;-DŠtěpánko, zdravím a nožkám raději klidR^

2 0
možnosti
Foto

Nejraději bosky na gauči nebo v pěkné trávě ;-)

0 0
možnosti

No jo, když ony ty podpatky dělají hezčí nohy (k tomu ještě punčochy se švem:-D), a tak je to "mučení" omluveno či pochopitelné.

1 0
možnosti
Foto

To je pravda, ale je důležité vybírat botu relativně pohodlnou, přičemž o ceně to kolikrát ani není.

Jenže znám situace, kdy si jedna řekne: "To jsou tak nádherný boty! Nevadí, že mi úplně nepadnou, pro krásu se musí trpět! ;-D

2 0
možnosti
JR

J92a58n 22R30á55ž

12. 7. 2019 9:41

Vždy mi dělalo a stále dělá velké potěšení dívat se na ženu, která umí jít , nikoliv šmatlat, na vysokých podpatcích a umí se jako žena-bohyně vzpřímeně "nést". To je něco, co muže vždy přitahovalo, kdy mnozí schválně zvolní kroky, aby si pohledem na ženu vyzařující svou vzpřímenou chůzí a vlnícími se boky sexappeal , zkrášlili den!

PS. Na vysokých podpatcích se nedá chodit přihrbeně, se svěšenými rameny a vystrčeným břichem, jak chodí mnoho dívek a žen dnes v teniskách, které jsou frustrované, že se po nich žádný chlap ani neotočí..

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, proto se kvůli mužskému zálibnému pohledu učíme na takových botách chodit.

Speciálně pro Vás vkládám do blogu tento odkaz:

https://www.youtube.com/watch?v=vHYg51B7EGM

(Zde není aktivní ;-))

0 0
možnosti
MV

Stepanko, ahoj! Báječný čtení v tramvaji. Nohy mě bolej jako mrchy a to mám kecky!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marku :-). I v keckách občas bolí nohy. Obzvlášť v těch na tenké podrážce na pražské dlažbě ;-D

0 0
možnosti
Foto

Na plese jsem nebyla od školy, ale nejspíš bych ještě doma našla boty, které jakž tak vypadají a dá se v nich i chodit.:-) (A klidně přiznám i to, že to na jehlách stejně neumím.;-D)

3 0
možnosti
Foto

Mám polici (pěkně dlouhou) podobných botek, ale nazouvám je skutečně jen příležitostně a až na místě ;-D

Chůze na chůdách mi docela šla, takže tohle sem tam zvládnu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jakozto zlomyslny prakticky cynik posilam karmuR^;-)

3 0
možnosti
IL

I97v40a92n64a 10L63a28n20c49e

11. 7. 2019 21:06

Ja to uz mam snazsi, uz spoustu let netancuju, uz jsem dotancila. BlogR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Přiznám se, že na tanečky také lenivím ;-D

0 0
možnosti

ta fotka je tak sexy! R^;-)

2 0
možnosti
ZS

a botičky! úžasné ...

1 0
možnosti
ZS

Štěpánko, to přeci jinak nejde, než o půlnoci (lze i dříve, ale ta Popelkovská půlnoc je tak nějak symbolická) shodit střevíčky na vysokém podpatku a tančit bosky ... já to tak dělám už spoustu let (pravda, na malém městě jsem poprvé vyvolala mírné zděšení v očích přítomných dam a vyneslo mi to pověst "té excentrické" ;-D)

R^V

3 0
možnosti
Foto

No jó, Stonko, Popelka! R^, to máme v sobě někde hluboko zasunuté a odhazujeme střevíčky bezděčně V

0 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih