Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Útulny jsou fajn a ty reálné obzvlášť. A ideální je, když máte v takové útolně domov.

1 0
možnosti
Foto

... :-) někdy i doma se stan šikne

1 0
možnosti
Foto

Metodiku zkusím, mohla by se hodit...teplíčko peklíčko teplíčko peklíčko...jo, funguje, hřeje to :)

2 0
možnosti
Foto

Vyzkoušej, je to ověřené a v kombinaci s teplíčkem zaručené :-)

1 0
možnosti

:-)R^...mně se z takových míst nikdy nechce do reality.

2 0
možnosti
Foto

... obvykle se z takových míst ubírám do spánku :-)

1 0
možnosti

Ja tomu rikam vizualni meditace (moc mi to nejde), ale utulna je o tolik lepcejsi. Dik R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, vědecky je to vizuální meditace, mám ráda česká slůvka ;-)

0 0
možnosti

Pěkně jste to napsala, a navíc to mám vyzkoušené - mohu jenom potvrdit. Taky mám své "útulno" kam nikoho nepouštím:-)R^

2 0
možnosti
Foto

... je příjemné mít to "své" útulno, ať už vypadá jakkoliv. :-) A přitom je to jednoduché ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih