Diskuse

Plavkyně

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Protože pak by to nebyla lenost vrozená :-) 

hezký článek

1 0
možnosti
Foto

Nechápu, proč fotograf schoval to nejhezčí za rantl bazénu ... měl bych mu ukázat, jak moc to sluší Tobě a "nikoTině", když stojíte na schodišti do galerie a já shora přes zábradlí fotím váš...úsměv ;)

3 0
možnosti
Foto

... dobrého po málu, znáš to ;-)

1 0
možnosti

Plaváním "paní radové" si více škodíte, než pomáháte. Vždycky, když někoho trénuji, ji ale bohužel plave zhruba 85% okolí.

0 0
možnosti
Foto

Když já stejně jako těch 85% nerada namáčím hlavu. A zase tak škodlivé to nevidím, nezávodím :-)

0 0
možnosti

R^...krásná fotka, vlastně - krásná modelka...:-)

2 0
možnosti

opět fajn článek, ráda Tě čtu;-)R^ a moc pěkná fotka:-)

2 0
možnosti
Foto

jé, zrovna jsem četla tvůj článek :-)

1 0
možnosti

Dal jsem karmu, hlavně kvůli fotkám, obě jsou nádherné a jako obdivovatel ženských pozadí jsem přímo unešen tou před vstupem na článek... :-)

1 0
možnosti
Foto

... hlavně kvůli fotkám? 8-o Ty jsou jen doprovodné. Ale máte pravdu, že záleží na celkovém dojmu. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS