Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)R^...tak už je mi jasný, proč všude chodím pozdě...

1 0
možnosti

Mě to přijde dost drsné... Takový vampýr z reálného života.

1 0
možnosti
Foto

Má to být drsné ;-) ... a vampýrů reálného života je víc, než si člověk myslí.

1 0
možnosti

R^ I když kdysi dávno, v době malin nezralých, tomu bývalo naopak. Nyjící mladíci nyli na stanicích tramvaje a my jsme se radostí zalykaly, když tam po hodině stále trčeli.

1 0
možnosti
Foto

JJ ;-D. Mám z těch dob osobní historku ...

Moje spolubydlící na koleji, když přišla na pokoj a viděla mě válet se s knížkou, povídala: " Hele Štěpko, neměla jsi náhodou rande? Já jen, že ten kluk, co ti poslední dobou nadbíhal stojí na Dejvický s pugétem." Po prvním údivu mi došlo, že má pravdu, že jsem si spletla den o den a že podle hodinek tam stojí asi hodinu. Bylo to v zimě. Už jsem tam nešla, bylo mi trapně, ale už jsem se neozvala. :-/. To nebylo fér, i když jsem neměla zájem. No aspoň nestál u tramvaje, ale v teple v metru.

0 0
možnosti
Foto

Zakládám spolek na ochranu nymf. Tohle určitě není v souladu s ženevskou konvencí.

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

J72a57n39a 32M54a87j67o83v94á

27. 9. 2014 21:52

Dvacet minut je až-ažR^;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Co dvacet? Akademická čtvrthodinka, dnes s mobily... !;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih