Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Štěpánko, také já si zavzpomínal. Děkuji!:-)

0 0
možnosti
Foto

Vždycky jsem tušil, že holky, dívky, mladé ženy, atd. jsou podivná stvoření. Pěkně jste to na jednom příběhu ukázala. Děkuji Vám za to. Článek by měl být zařazen do povinné četby dospívajících chlapců (aby si dali na holky bacha, věděli s čím musí u holek počítat a nebrali si chování dívek k sobě nijak osobně) a dívek (aby dostaly rozum a na škodu sobě a jiným tolik neblbly, i když moc zlepšení na této straně neočekávám :-)).

Jsou však výjimky mezi dívkami a ženami R^, chvála jim, ale relativně jich moc není. Konec konců, rozumnému muži stačí v jednom okamžiku jedna taková výjimka a několik takových výjimek za celý život. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, ta povdka měla ukázat, jak jsou lidé ovlivnitelní okolím, jak si na něco hrajou a nejsou přirození a kolikrát si to ani sami sobě nepřiznají. A začíná to od dětství. Ta blbá holka jsem byla já ;-) a můžu vám říct, že mě to doteď mrzí. Ale jak se koukám kolem sebe, podobné hry hrají někteří dospělí (nerozlišuji muže a ženy) stále a na věku nazáleží ...

2 0
možnosti
MV

velky diky letu za podobny pribehy!

1 0
možnosti
Foto

Potvora to byla...brečel jsem ještě týden po táboře :/

3 0
možnosti
FF

No je fakt, žes to měl držet trochu v tajnosti a ne to vytrubovat po celý kolonii...říkala mi...

2 0
možnosti
OU
Foto

To nevím, ale marně jsem hledala jiný ekvivalent. U nás v sudetech se říkává "líbesbríf", ale to asi puberťáci taky neříkají ;-)

0 0
možnosti
FF

;-DR^....jo táák...no já jsem ale vůl...

2 0
možnosti
KD

Hezke, pri cteni jsem omladl.

2 0
možnosti
Foto

Milé počteníčko ŠtěpánkoR^.V

3 0
možnosti
Foto

J28a76n 64D98l25o91u88h70ý

27. 7. 2014 20:36

to moje babička Pepinka ( říkalo se jí tak, ale já měl radši Josefínku ) kopla dědu Karla pod koleno a to hned několikrát, když se jí za mlada dvořil ;-D sama kdysi říkala, že příčinou byly její kamarádky "povzbuzovatelky" ale jak vidno, děda si nakonec srdce své bosorky, všem modřinám navzdory, získal ;-)

3 0
možnosti
Foto

no jo no, s holkama jsou jen problémy a radosti:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,12
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih