Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J97a92n 34F60r97o77l20í80k

3. 4. 2014 0:41

Dvakrát do roka vytáhnu pečlivě smotaný papírek, vezmu lupu a čtu návod: too press button..., no a pak ho zase pečlivě schovám a počkám až vnuk příjde na návštěvu. Martínku, říkám dospělému muži, chceš návod. Na co dědo, už to mám.:-P

2 0
možnosti
Foto

:-)R^Hezké.

Přeju si hodiny s kukačkou, již dlouho- ty staré, vyřezávané..do našeho moderního bytu by byly jako pěst na oko,ale já po nich stejně toužím;-D

1 0
možnosti
MS

Moc povedený článek. R^R^

1 0
možnosti
FF

A víte o tom, že Tina založila kroužek "Speciální vrcholová příprava na změnu času" ? Přemýšlel jsem, že se zúčastním, ale první hodina byla ve tmě, kdesi ve slovenských horách....což je na mě, začátečníka, ještě moc silné kafe;-D 

V ložnici mám staré pendlovky po dědovi, jako kluk jsem z nich měl hrůzu, jak zlověstně tikaly a bimbaly...postupem času, jsem přivykl jejich něžnému rytmu a usínám při nich v pohodě ...jen to bim, bam, jsem musel zarazit!...s láskou jim pak pohybuju ručičkama, když je musím ukáznit v čase. A do tmavého rána vstávám docela rád, mám pak tak trochu dojem, že jsem ještě o nic nepřišel;-)

1 0
možnosti
Foto

Pokud vstávám za tmy, mám pocit, že přicházím o hodně ;-) ... kus sladkého spánku.

Jsem přírodní člověk a tak se mi nejlépe vstává po rozednění, takže pokud svítá, nemám s letním časem problém :-)

0 0
možnosti
Foto

Ty Vaše "šnečí hodinky" na obrázku evidentně zamotaly serveru hlavu natolik, že se tento rozhodl upadnout do stavu preventivního bezvědomí. Ale jinak dobrý R^

1 0
možnosti
Foto

přemýšlím, který ucho ten blog programovalo...oproti zbytku netu neskutečně pomalé a nestabilní. A nevěřím, že mají blogy větší traffic než třeba politika na idnes. :-/

0 0
možnosti
Foto

No včera se i příspěvek vkládal několik minut, trak jsem to tady vzdala :-(

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že blogošotek řádí, blogy se kously, ale diskuze omezeně jedou. tak se mi snad podaří reagovat.

1 0
možnosti
Foto

Mě to tikání u prababičky taky schází, Štěpánko. Náramkové hodinky jsem nikdy nenosila, jelikož jsem si bez nich připadala volnější. Jenomže dnes mám u sebe mobil, a je po volnosti :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) To je fakt, bez hodinek to jde, ale mobil mít, hlavně kvůli práci, u sebe mít musíme ...

0 0
možnosti
Foto

:) A já jsem rád, že se mi vesměs vše, snad krom jedněch, sešteluje automaticky, bo kdo si pamatovat nebo hledat na všechno návody ...dvakrát do roka :))

1 0
možnosti
Foto

Návody si člověk paměť trénuje ;-). Je fakt, že v první chvíli to jednoho naštve, ale pak si říká, jak je dobrej, že na to třeba přišel sám i bez návodu :-)

1 0
možnosti
VM

V79l89a59d66a 86M45u42s22i93l

29. 3. 2014 14:01

Tikání hodin , jakož i vnímání  biorytmů nemá u žen jednoznačnou odežzvu. Měl jsem 90 letou tetu v Praze-Břevnově. Měla tam dvoje pendlovky, abyx se v bytě necítila tak sama. A  aby tam nebylo  melancholické  ticho

0 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih