Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"otec nekompromisně zvedl několik použitelných svatebčanů a sestavil z nich prasečí komando" ;-D;-D

Teprve teď jsem se k tomu dostala! A těším se na celou knížku ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Ne ... to se mi taky honilo v hlavě. A taky jsem jej neřekl, ač jsem věděl, že bych měl. Říct všem pozvaným příbuzným a přátelům "je mi líto, jeli jste přes celou republiku zbytečně, obřad se nekoná" na to jsem byl tenkrát příliš zbabělý. Za svou zbabělost jsem byl odměněn tím, že jsem prožil krásných 23 let v manželství se ženou jakou už asi nepoznám. A i když jsme se již jako manželé rozešli, tak svého "ano" dnes nelituji.

0 0
možnosti

V59l71a90d47a 46M52u56s84i61l

12. 12. 2013 12:24

Kandaský  humor  vládne i v okresbních městech. Unáší se něvěsra. Tak  stomatologové unesli nevěstu, botičky pustili po Dyji a pěli: Plavala husička po Dunaji

0 0
možnosti

V70l97a69d29a 44M63u49s95i59l

12. 12. 2013 12:22

ŠTĚPÁNKO, to není tak moc abdurdní.  Dva bratří z Brna/ jeden byl lékař/ byli pozvání na svatbu s tím, že tam musí předvést něco orginálního. ...Tak o půlnoci z   futrálu na housle vyndali sekery a začali štípat nábytek...

0 0
možnosti

Štěpí, prosím, sedni a piš!!! R^

1 0
možnosti

Náhodou to už i teď bylo lehce pikantní...v lůžkovém....a ve třech....možná by vodvázala říct i ne;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D... vida, jak ta fantazire pracuje. Tak to má být ;-)

1 0
možnosti
Foto

A burcuje Tě to?:))

1 0
možnosti
Foto

... když budeš mít chuť číst pokračování, tak ano...

1 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,23
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih