Diskuse

Dvoreček

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ó ano. malinový svah, betonové schody se zabradlím dlóóóuhým na kterém se krásně jezdilo, králíkárna ve městě... dýchla na mě krásná nostalgie, dík

0 0
možnosti

Ahoj Štěpánko, nádhera, díky za krásné a milé počteníR^

3 0
možnosti

:-)Milé...také mám rád tato místa...a zmínka o kuličkové dráze mi připomněla naše klučičí snahy v tvoření dlouhých pískových drah s klopenými zatáčkami, na kterých se pak konaly kuličkové cvrnkací hony;-)

Na zahradě máme jabloň, hodně starou jabloň, vykotlanou, pár větví už ztratila, jablka  neudrží...porazil jsem spoustu stromů a zas nasadil nové...ale tuhle jabloň, prostě porazit nemůžu..

1 0
možnosti
Foto

Chápu :-), naše hrušeň je také letitá a vzpomínám, že se na ni prababička jednou hrozně rozzlobila, že špatně plodí a listí z ní je k vzteku a nejradši by ji porazila: Nevím co to do ní vjelo, byl to jen okamžik, ale hlavně že stojí stále. ;-)

1 0
možnosti

Líbezné povídání, ale: proč to ztučňování? Nějaká móda snad? Svádí to k tomu, aby se četlo jenom to, když není čas. A to přece nechcete...

0 0
možnosti
Foto

Děkuji :-).

Ztučňuji obvykle pro vypíchnutí hlavních bodů článku. Ale uznávám, že k tomuto se to moc nehodí.

0 0
možnosti
Foto

Měl jsem svůj obdobný dvorek u bábinky :) Neuvěřitelná oáza klidu uprostřed městaR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS