Diskuse

Hup

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

U Jablonného nad Orlicí je taky jeden....silnice jakoby končila v nebi, konec, už jen skok do mraků, stav beztíže....tam mě to bavilo, přesné jak říkáte...na plný plyn a prožít si to...dětem to bylo fuk, z předešlých zatáček už byly dostatečně poblinkaný...;-D

1 0
možnosti

Ony ty hupy za volantem jsou jaksi mene vyrazne, nez byvaly na zadni sedacce Skody 120, ty byly uzasne vzrusujici ;) A horske drahy, to je balada, dokazu na nich jezdit cely den, dokud mi neni nevolno :D

2 0
možnosti
Foto

To je ono! :-) Ony ty mé pamětní hupy byly znásobeny typem vozu s nedokonalým odpružením ;-D Ajaj.

S horskou dráhou jsme na tom stejně ;-)

0 0
možnosti
Foto

Vida...ono to není o...Hlavním Uzávěru Plynu ;-D Jinak tedy hupy na silnicích mám rád, ale na houpačce blinkám, prosím :-/;-D

1 0
možnosti
Foto

Jak sis mohl myslet, že bych se věnovala HUPu? ;-D

Na každé houpačce je ti nevolno? 8-o

0 0
možnosti
Foto

Hupy na silnicích miluju;-DR^ A horskou dráhu taky.

1 0
možnosti

Odpočinkový příspěvek od mnoha politických hádek a neřádů, kterými je prošpikovaný tisk. Díky za osvěžení!

1 0
možnosti

Prima! Hned se mi vybavila houpačka na Vítězné, než ji opravili, na příjezdu z Prahy. Kdo to celou cestu udržel, na Vítězné prohrál a potupně vrhnul. Třeba já :))))

A taky jsem si vzpomněla, jak jsem jednou šla na vodní tobogán s dvoumetrovým Martinem G.  Před ním tam huply nějaké děti a on stál a čekal a čekal... Povídám: "Na co čekáš?" A on na to: "Až dostatečně ujedou. Kdybych je dostihl, tak bych je svou vahou zabil." ;-D

3 0
možnosti
Foto

;-D Jo tobogány jsou nevypočitatelné. Občas se někdo i záhadně zasekne, zvlášť u těch na gumě, a to je pak hukot.

1 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih