Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gastrosexualita??

  Autorka je snad nový  Jungman??

0 0
možnosti

Já to věděla!!! Já věděla, že ty kursy nepořádáš proto, abys mě naučila vařit... Kdy bude další? ;-)

Rohlíky a mlíko - to už je solidní jídlo! Kdyby bývalo bylo po mém, stravovala bych se od pěti do osmnácti jen samotným taveným sýrem ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ty nepotřebuješ naučit to co už umíš ;-D Ale je to příjemně strávené odpoledne :-)

A navíc chutím a vůním je dobré věnovat se kolektivně ;-)

1 0
možnosti

:-) Odrikaneho krajice nejvetsi kus.. neco o tom vim.

Hezky napsano. U mne tedy vedl rohlik a cokolada:-) (mleko doted nepiju, jen v kave/caji)

2 0
možnosti
Foto

Díky, já tušila že je nás víc. :-) I když teď se to obrátilo a bojuju se žravostí.

0 0
možnosti

Intimní zpověď bezbřehé degustérky :o)

2 0
možnosti
Foto

No, zas až tak intimní to ještě není, to mě neznáte ;-)

1 1
možnosti
Foto

Sím, sím, takové bříško vlastním :)))

1 1
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih