Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F

fleec

14. 5. 2012 11:24
...

:-)..

0 0
možnosti
S

stepulka

14. 5. 2012 8:38
Děkuji moc všem za milé příspěvky a postřehy

Co se týká dělení na malé a velké lidi, věci, děje, ... každý máme tu škálu hodnocení jinou a každý ji máme jen jinak pojmenovanou. A já na té své škále, od bílé do černé, mám na tom jednom konci, pár lidí velkých, a na tom druhém pár malých, bohužel i bohudík. A mezitím jsou ve své barevnosti, malosti a velikosti všichni ostatní.  A má osobní zkušenost je, že ti velcí si své nízkosti uvědomují....

2 0
možnosti
OU

14. 5. 2012 8:34
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
KT

Ježikača

13. 5. 2012 21:10
dobrejch lidí

není nikdy dost a bohužel ti druzí jsou - jak říkával synek zamala - často výdržnější. ale na ty nikdo takhle pěkně vzpomínat nebude. kéž nám ty životy ovlivňují právě ti vzpomínaní.

3 0
možnosti

jarinka

13. 5. 2012 19:17
Sepsala jste to pěkně s citem,

ale nelíbí se mi dělení na malé lidi a velké lidi. Pokud takhle přemýšlíte, pak se sama pasujete do skupiny "malých". Nic a nikdo není černý nebo bílý. Já ani neznám žádného "malého" člověka. Znám jen lidi, co jsou mi svojí povahou bližší a lidi, co mi nesedí, ale za to nemohou ani oni ani já. A každý je unikát a něčím zajímavý.

1 0
možnosti

m.sva.

13. 5. 2012 17:40
Dojalo mě to...

..je v tom malém článku takové velké pravdy a moudra..

1 0
možnosti
AP

shrink

13. 5. 2012 17:19
hezké,

ráda jsem si přečetetla (ač mám s dělením lidí na malé a velké problém)... to je ten pán, jak jsem se s ním měla tenkrát seznámit? tak až za tou branou do...no bůhvíkam vlastně :)

0 0
možnosti
S

stepulka

14. 5. 2012 8:39
Re: hezké,

Díky, Andri, ano, byl to zen člověk, se kterým jsem Tě chtěla seznámit, aby sis vlastnoručně ušila svou knihu :-)

0 0
možnosti
LM

Amitina

13. 5. 2012 12:20
Moc

milé povídání, ikdyž smutné:-)

1 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

13. 5. 2012 0:24
záleží na situaci

V některé situaci může být člověk velký, a vněkteré se může scvrknout až na nejmenšího a pak opět vyrůst.Každý zažil obě situace.

Navíc jednoho člověka mohou jedni vidět jako velkého a druzí jako malého.

2 0
možnosti
VTG

vladimir.t.gottwald

12. 5. 2012 22:49
Štěpinko, umíš!

1 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih