Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

comme il faut

21. 2. 2011 21:39
Sushi ve Střední Evropě????????

Miláčku, základem sushi je, že šéfkuchař jde ráno do přístavu vybrat ty nejčerstvější a nejkvalitnější ryby.

V ČR jsem ochutnala, i v těch nejlepších podnicích je to třikrát rozmražený a zase zmražený papundekl.

Pokud nejste na dohled od moře, dejte si radši steak.

0 0
možnosti

stepulka

24. 2. 2011 9:51
Re: Sushi ve Střední Evropě????????

Ve Varech máme i čerstvé rybičky.  :-) Žádné zmrazené shity! Do jakých podivných restaurací chodíte? Moře je sice moře, ale to bychom si tu jako suchozemci nemohli dát nic, co není čerstvě vytažené ze slaných vln.  ;-)

0 0
možnosti

Janhura

21. 2. 2011 16:17
Štěpulko nezoufej, to já zase přijdu určitě!

Už se moc těším a doufám, že mi do toho na poslední chvíli nic nevleze :-/

0 0
možnosti

stepulka

24. 2. 2011 9:51
Re: Štěpulko nezoufej, to já zase přijdu určitě!

To byste napřed musel vystoupit z anonymity ;-D

0 0
možnosti

galipolly

21. 2. 2011 0:09
Skvělý nápad!

Skvělý nápad, Štěpánko! Všechno, co pochází z vody (tedy to poživatelné),:-)R^R^ miluji.

Jak ráda bych se kurzu zúčastnila, kdybych ovšem stále nebyla tak daleko. Schovej mi kousek sushi, ano?VR^:-)

0 0
možnosti

stepulka

24. 2. 2011 9:52
Re: Skvělý nápad!

To já ho pak budu dělat čerstvé doma pro návštěvy ;-)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

10. 2. 2011 19:52
Stepulko...

...všechno, co smrdí vodou, nepozřu...tak se nezlob, ale nepřijdu ;-) ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS