Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mona m.

8. 11. 2010 13:00
Můžu podepsat! Tedy - olíznout!

Snídaně mají své kouzlo a tady je vystiženo absolutně přesně! Kdo nerad snídá, nemá většinou ani dostatečnou chuť do života... jsem vypozorovala :-) A když už tu zazněl ten Louvre - doporučuji Savoy a francouzskou snídani (která se klidně může protáhnout i na brunch :-) ) - croissant, mléčný toast s javorovým sirupem, francouzská jehněčí klobáska.... no, stojí to za to!!!! ;-)

0 0
možnosti

stepulka

8. 11. 2010 18:53
Re: Můžu podepsat! Tedy - olíznout!

Mono díky. :-)  Ano, Savoy také můžu :-P

0 0
možnosti

ta, která nejsem

8. 11. 2010 9:52
Nejradši snídám v našem vídeňském hotýlku

Už vím předem, co tam bude, mažu si křupavé housky paprikovou pomazánkou a do čerstvě vymačkaného džusu si přileju Henkel Trocken.

0 0
možnosti

jmitas

8. 11. 2010 9:31
Kouzlo singl snídaní...

Paní Štěpánko,jako vždy, moc hezky napsanéR^. Snídám sice sám ale sterotyp jsem vyloučil. Mrknu do ledničky, nanosím na stůl a tvořím. U toho si otevřu notebook, prostuduji diskuze(jsem kolega), slušně odpovím, odepíšu na maily atd. Ale ten závěr jste napsala hezky a souhlasím. Živočišné teplo je třeba;-D. Pozdravuje Vás Halinka. Zdravím a přeji mnoho hezkých snídaní. JiříV

0 0
možnosti

stepulka

8. 11. 2010 9:54
Re: Kouzlo singl snídaní...

To je fajn, prostřít si jen tak sám pro sebe. Je to příjemné, estetické a člověk nevypadne ze cviku.

Díky za příspěvek a jdu se podívat na Váš blog.:-)

0 0
možnosti

ladyevil_cz

7. 11. 2010 19:33
Křup...chrrrst...

..křkřřřř...smlst...utkn..křup ;-) Takhle silně eróoodicky snídám...černé uhlí :-P;-D R^

0 0
možnosti

stepulka

8. 11. 2010 9:49
Re: Křup...chrrrst...

Ó, to musí být pošušňání ;-D

0 0
možnosti

papaya.

7. 11. 2010 18:12
skvělé

R^;-).... detašované snídaně ..mě pobavily :) Jo a v Louvre se občas mihnu taky, skutečně stylová kavárna, a má vždy útulnou atmosféru.

0 0
možnosti

stepulka

8. 11. 2010 9:48
Re: skvělé

Díky. Znám snídaňových kaváren pár, ale tahle vede.

0 0
možnosti

jana.krcova

7. 11. 2010 18:01
..

Štěpánko, milý článek. Já sama jsem prototypem těch, kteří snídají po poledni. Ale někdy jsem schopna brzy ráno nezřízeně sníst vajíčka se slaninou a zajíst je štrůdlem z předchozího dne:-)

0 0
možnosti

stepulka

8. 11. 2010 9:47
Re: ..

Jani díky, a ani tvá chuťová kombinace nevylučuje požitek z jídla ;-)

0 0
možnosti

Stobka

7. 11. 2010 14:36
to je můj sen, snídat s miláčkem

 erekce po ránu prý je nejpevněší, tak já bych to

živočišné teplo zkontolovala ještě před snídaní, nastartoval metabolismus, a pak bych si  s milým tu snídani udělala

společně

0 0
možnosti

Jiittkkaa

7. 11. 2010 13:37
Ahoj Štěpánko,

moc hezký článeček - na pohodu. Já když mám čas se nasnídat, mám přes den mnohem lepší náladu - fakt.R^JG

0 0
možnosti

stepulka

7. 11. 2010 14:11
Re: Ahoj Štěpánko,

Jitko, díky. Venku leje, tak pohoda musí být aspoň uvnitř ;-)

0 0
možnosti

isabell

7. 11. 2010 13:12
...

Společné snídaně si nejvíc užíváme na dovolených, protože i když mě baví o víkendu vysmažovat vajíčka, lepit lívance javorovým sirupem, cpát do sendvičů nečekané ingredience, dávat do kafe nenápadně skořici a hrozinky, nebo čmárat do chleba s máslem srdíčka pro manžela a vtipy pro dceru, stejně to pro mě není ta správná SPOLEČNÁ snídaně, protože já jsem najezená už dopředu z toho olizování prstů při přípravě- takže třikrát sláva hotelovému servisu ;-D

0 0
možnosti

stepulka

7. 11. 2010 14:12
Re: ...

Hotelové snídaně mám také ráda. A s pěkným výhledem ještě radši.

0 0
možnosti

marta.kucikova

7. 11. 2010 13:10
mňam...

:-) to je zase pohoda...;-)R^ 

0 0
možnosti

stepulka

7. 11. 2010 14:13
Re: mňam...

Díky Marto, musím prostřídat ty politické a jiné články něčím jiným :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 523
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 2379x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih