Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

maudite

27. 4. 2008 20:28
Relaxace.....

Predevcirem jsem prisel z prace domu , bolel me cely clovek a myslel jsem si, ze relaxace ve vane ze me unavu sejme. Napustil jsem si vanu , nasypal a nalil do ni par bublavych nesmyslu, zapalil svicky, do jedne ruky vzal sklenicku s Martini a do druhe plechovku s pivem a vlezl do toho. Vzbudila me za tri hodiny strasna zima,smrad ze svicek, voda jako led a nemohl jsem se ani pohnout. Spunt jsem vytahl za retez  malickem od nohy a pak pracne nohama otevrel teplou vodu , co me za ctvrt hodiny umoznilo z vany vylezt.  Takze na relaxaci priste radeji jen sprcha a pak postel, to je nejspolehlivejsi.

0 0
možnosti
C

carol.b.

21. 4. 2008 8:58
Neumíme relaxovat

To je vidět z toho, že pohodové články si málokdo přečte.

0 0
možnosti
D

deatomizator-treti-generace

19. 4. 2008 23:23
vsazim boty

ze ta firma je Google :-)

0 0
možnosti
RK

Radek0075

20. 4. 2008 1:38
Re: vsazim boty

To já bych řekl, že jde o Wall-Mart. Zaměstnanci jsou tam jako v ráji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 524
  • Celková karma 18,28
  • Průměrná čtenost 2374x
Autorka nápadů překračujících rámec všedního dne ........ 
Knihy MOUCHA V LIMONÁDĚ a ZÁKLADY ŽENSKÉ ŽÁDOSTIVOSTI si můžete objednat na adrese: stepanka.bergerova@seznam.cz,  
Více informací na Facebooku -(https://www.facebook.com/mouchavlimonade)
Budu ráda za vaši recenzi na Databázi knih